• Dikke winst in de laatste wedstrijd.

    Na de voorbespreking gingen we richting de kleedkamer. De zenuwen waren voelbaar, want iedereen was klaar om vandaag te winnen. We begonnen de wedstrijd wat onrustig en rommelig, maar na 11 minuten kwam er meer rust in het spel dankzij de 1-0 van Jonne-Mare.

    Niet veel later werden de zenuwen helemaal minder toen Claire de 2-0 maakte. Vanaf dat moment konden we meer in balbezit blijven, mooie acties maken en natuurlijk nog meer doelpunten scoren. In de 27ste en 28ste minuut scoorde Femke en zo stond het 4-0!

    Maar daar bleef het niet bij want Rachel maakte ook nog twee doelpunten en daarmee liep de score op naar 6-0. VV Achterberg kreeg één kans die zij scoorden. We gingen met 6-1 de rust in. Na rust gingen we gewoon door waar we gebleven waren. In de 57ste minuut maakte Femke haar derde van de middag en zorgde zij voor de 7-1. Tien minuten later was het Daisy die de 8-1 binnenschoot. Femke was nog niet klaar, want in de 77ste minuut maakte zij ook de 9-1.

    Vervolgens maakte Claire haar tweede doelpunt in de 80ste minuut en stond het 10-1. Als kers op de taart maakte Mandy in de 88ste minuut de 11-1.

    Wat een topprestatie!
    Een wedstrijd vol mooie aanvallen, goed samenspel en veel doelpunten. Een fantastische afsluiter van het seizoen!