• Nieuws
  • Club
    ▼
    • Contact en route
    • Smoelenboek
    • Lid worden
    • Loyaliteitsbijdrage
    • Lidmaatschap opzeggen
    • Méér dan voetbal
      ▼
      • MTC de Fysioclub
      • SportBSO
      • Opleidingen
      • Vullen of voeden
    • Webshop
    • Veelgestelde vragen (FAQ)
  • Teams
    ▼
    • Voorlopige teamindelingen 2022-2023
    • Trainingsschema
    • Damesvoetbal
    • 7×7 35+ teams
  • Competitie
    ▼
    • Jumbo pupillentoernooi 2019
  • Gedragsregels
    ▼
    • Convenant ‘Samen voetballen in Amersfoort’
      ▼
      • Wat is het convenant?
      • Handen schudden voor de wedstrijd
      • Wangedrag melden
    • KNVB Actieplan Sportiviteit
    • Clubspelregels
    • Huisregels
    • Gebruik sociale media
  • Vacatures
  • Sponsoring
    ▼
    • Reclamebord
    • Kledingsponsoring
    • Wedstrijdbal
    • Online & narrow-casting
    • Programmaboekje
    • Hart voor Nieuwland
  • AVK 2022
  • Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar

 

  • Nieuws
  • Club
    • Contact en route
    • Smoelenboek
    • Lid worden
    • Loyaliteitsbijdrage
    • Lidmaatschap opzeggen
    • Méér dan voetbal
      • MTC de Fysioclub
      • SportBSO
      • Opleidingen
      • Vullen of voeden
    • Webshop
    • Veelgestelde vragen (FAQ)
  • Teams
    • Voorlopige teamindelingen 2022-2023
    • Trainingsschema
    • Damesvoetbal
    • 7×7 35+ teams
  • Competitie
    • Jumbo pupillentoernooi 2019
  • Gedragsregels
    • Convenant ‘Samen voetballen in Amersfoort’
      • Wat is het convenant?
      • Handen schudden voor de wedstrijd
      • Wangedrag melden
    • KNVB Actieplan Sportiviteit
    • Clubspelregels
    • Huisregels
    • Gebruik sociale media
  • Vacatures
  • Sponsoring
    • Reclamebord
    • Kledingsponsoring
    • Wedstrijdbal
    • Online & narrow-casting
    • Programmaboekje
    • Hart voor Nieuwland
  • AVK 2022

Facilitaire zaken, wat zijn ze aan het maken?

27 februari 2019 | Webmaster | Categorie: Facilitair

Waarschijnlijk is het jullie al opgevallen dat er naast de portocabin twee groen/witte containers geplaatst zijn. Velen vroegen zich af wat dat te betekenen had.

Vanaf dit seizoen hebben wij het geluk dat we een mooi veld 5 voor de jongste jeugd JO8 t/m JO10 hebben. Dit gaf ons meer ruimte voor de trainingen en wedstrijden, maar werden we ook opgezadeld met het volgende probleem: gebrek aan kleedruimte.

Na vele vergaderingen werd besloten dat bij gebrek aan kleedkamers, de jongste jeugd geen gebruik kon maken van de kleedkamers op zaterdag. Een maatregel die we liever niet genomen hadden.

In de tussentijd hebben we niet stil gezeten en zijn we op zoek gegaan naar een tussenoplossing. Dit resulteerde in de volgende tijdelijke oplossing, namelijk twee containers die als kleedkamer units kunnen fungeren. De jongste jeugd kan zich dan in ieder geval omkleden voor en na de wedstrijd.

De containers dienden nog wel even ingericht te worden en dankzij Geurt van de Burgt zijn deze nu voorzien van bankjes en haakjes. Daarnaast waren wij heel blij dat Geurt er voor gezorgd heeft dat zijn werkgever Bouwbedrijf Schoonderbeek deze inboedel heeft gesponsord.

Vanaf komende zaterdag 9 maart zullen de kleedkamers in gebruik genomen worden.

Intussen heeft Geurt ook met zijn zoon Ricardo een mooi tassenrek in elkaar gezet, die inmiddels rechts van de kantine ingang is geplaatst. Dit omdat het velen een doorn in het oog was, dat de hal van de kantine vaak bezaaid was met tassen. Onze “oude garde” en bezoekers die slecht ter been zijn konden soms maar moeilijk binnenkomen.

We willen dan ook graag dat eenieder het rek gaat gebruiken, zodat we een veilige doorgang naar de kantine behouden.

De velden 2 en 3 liggen er na de winterstop mooi bij en ook de lijnen staan er elke week weer goed op. Onze Michel zorgt hier elke week voor. Dit doet hij in zijn eentje en we hebben geen back-up voor hem. Dat houdt in dat wanneer hij ziek is, het zo maar eens kan zijn dat er niet gevoetbald kan worden op zaterdag. Wie wil en kan zijn back-up zijn om dit te voorkomen?

Tot slot zijn we druk met het vervangen/ maken van de verlichting in en rond het clubhuis. We zitten dus niet stil, maar hebben nog veel op de rol staan. Daarbij kunnen we regelmatig handjes gebruiken.

Wie wil ons team versterken? Interesse, mail naar parkbeheer@ascnieuwland.nl

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
Linkedin

Primaire Sidebar

Laatste nieuws

  • Kantineprijzen per 1 februari 2023 verhoogd

  • Gezellige Nieuwjaarsreceptie 2023

  • Bar- en keukenmedewerkers gezocht!

  • Nieuwland verlengt contract van Dennis Been

  • Even voorstellen: Simone van Empelen, vertrouwenspersoon

  • Klusdag 7 januari groot succes!

  • Kantine opent weer op zaterdag 14 januari

  • Sponsor Heating Support verlengt met 3 jaar

  • Adil Boumaaza nieuwe trainer voor de JO8

  • Loyaliteitspunten scoren op klusdag 7 januari 2023

  • Pot Verhuizingen nieuwe sponsor

Berichten op categorie

Berichten op maand

Zoeken in berichten

Footer Widget Header

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Footer Widget Image

ASC Nieuwland is méér dan voetbal