Afgelopen zaterdag 7 januari organiseerde de Facilitaire Commissie voor de eerste keer een klusdag, bedoeld om onze club er weer spik en span uit te laten zien én om onze leden in staat te stellen hun loyaliteitsbijdragepunten te halen. Daarvoor was een flink aantal kleinere én grotere klussen ‘opgespaard’, zodat er op deze zaterdag ook genoeg te doen zou zijn.
Acht leden hebben onder begeleiding van bestuurslid Dennis en de vaste mensen van de commissie hun handen goed uit de mouwen gestoken. En de resultaten mogen er zijn! Om maar een greep te doen uit de vele werkzaamheden die verricht zijn:
- de oude dug-outs van veld 1 zijn gerepareerd en op veld 3 geplaatst en vastgezet;
- de meiden van Dames 1 hebben alle doucheruimtes weer laten glimmen en hebben de vaste schoonmaakster blij gemaakt met het schrobben van alle vloeren;
- de zeecontainers zijn uitgemest en opgeruimd, zodat ze weer werkbaar zijn;
- diverse netten van trainingsdoelen zijn gerepareerd en vervangen. zo ook maar liefst 7 pupillendoelen!
- de brandtrap is algvrij gemaakt en de bestuurskamer is opgeruimd.
Meer dan de helft van de doelen zijn hiermee gerealiseerd, wat een enorme prestatie is. De andere helft van de klussen hopen we in de komende tijd te realiseren, tot de zomerstop zullen nog een aantal momenten gepland worden waarbij hulp van leden gewenst is en ze zo hun loyaliteitspunten kunnen halen. Op 21 januari hebben we de vacaturemarkt in de kantine zodat mensen ook via die weg aan kunnen geven wat ze kunnen en willen betekenen voor de club. Hopelijk krijgen we zo meer inzicht wat we aan kennis en kunde binnen de club hebben rondlopen.
We zien jullie dan ook graag op zaterdag 21 januari op de vacaturemarkt!